17 september

Jag kom nyligen hem ifrån Moa eller rättare sagt ifrån Jonte där jag var med Moa :) Vi satt och gjorde projektarbete, har kommit igång riktigt bra nu. Har till och med bokat bord för en loppis :) haha. Vi har skrivit klart vårt brev som vi ska skicka in när vi ska söka stipendium osv. Det känns riktigt bra nu faktiskt. Imorgon eller i början på nästa vecka ska vi prata lite med våran rektor om vårat projekt och så. Hoppas verkligen att allt blir av, det skulle vara en sån otrolig upplevelse.
Ikväll måste jag sitta med lite skolarbete, jag verkligen MÅSTE. Sedan ikväll är det IDOL, jag taggar. Men jag blev ändå besviken på Umeå igår.. För det första så visade de bara de sämsta, typ bara 2 stycken som gick vidare. De skämde ut Umeå rejält. Aja, inte så mycket att göra åt, ikväll är de tillbaka i huvudstaden, Stockholm. Skojsigt.
Nu ska jag sätta mig och göra lite skolarbete innan maten, Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar