17 september

Har jag gjort något skolarbete ikväll? Nee. Åh, jag hatar att jag inte kan ta tag i saker som jag måste göra. Men den viktigaste uppgiften jag måste göra är att läsa ett häfte om empati typ, och det kan jag göra när jag har gått och lagt mig. I helgen blir det verkligen att ta tag i skoluppgifterna. Annars blir det bara ännu mer saker att göra. Ne, jag måste verkligen tvinga mig själv att göra skoluppgifterna i helgen.
Såg nyss på Idol, en del var faktiskt riktigt bra. Men ibland fattar jag inte hur juryn tänker, dom tar med dom som inte sjunger bra, eller dom sjunger bra men inte så bra. Och sen säger de nej till vissa som är verkligen bra på att sjunga. Dom är ju experter så de vet väl vad de håller på med, men ibland känns det inte helt rätt de beslut de fattar.
I helgen ska jag vara hos pappa så det jag måste göra nu innan jag går och lägger mig är att packa kläder och det som jag behöver i helgen. Det enda jag har planerat i helgen är att se på hockey på lördag. Annars blir det väl bara skolarbeten.
Nu blir det att packa väskan. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar