24 september

Ikväll har jag ätit stekta kantareller på en hårdmacka, det är huuuur gott som helst, till idol. Och nu sitter jag här och funderar på hur morgondagen kommer att se ut. Isak ringde mig tidigare och frågade ifall jag ville komma på fika på hans skola imorgon. Mellan halv 2 och halv 4 tror jag att han sa. Och så klart så kan man inte tacka nej till det, det är ju faktiskt min första skola som jag gick på. Och jag har många minnen där, så det ska bli roligt. Jag har följt med pappa och hämtat Isak där 2 ggr. Och allting ser så annorlunda ut på skolgården och så.
Imorgon måste jag ju även göra en massa skolarbeten, får se till att göra det INNAN jag åker iväg till Böleäng. Kanske blir att ställa klockan tidigt och börja i god tid och ha gått om tid till uppgifterna. Men det är sånt som man oftast bara brukar säga, det slutar alltid med att man ligger kvar i sängen.

Kanske skriver en lista imorgon på alla skoluppgifter jag ska göra och sen kryssar jag för när det är klart. Då kanske det blir att jag känner lite mer press. Aja, nog om det.
Jag fick även höra idag av mamma att min kusin Evelina ska ha barn, hur kul som helst :)
Nu ska jag kolla igenom vilka skoluppgifter det är som jag MÅSTE göra imorgon. De som är mindre viktiga prioriterar jag sist. Sen är jag rätt så trött också, så det lutar mot en tidig kväll. Och jag tror att jag kan somna ikväll utan att ligga och fundera. Allting känns bättre och bättre nu. Det är skönt. Och på måndag så kommer jag äntligen att få träffa Alexander.

Godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar