25 september

Jag tog en liten sovmorgon istället, jag klev upp kvart över 10. Men jag hade ställt väckarklockan på kl 9 ;p. När jag kom ner så ser jag brevbäraren stoppa ner mitt paket ifrån Nelly i brevlådan. När hon cyklat iväg gick jag ut och tog in det. Skorna är hur snygga som helst, och dom satt jätte bra på fötterna. Jag är huuur nöjd som helst. Sen att det gick så snabbt också, jag beställde ju dom igår ;p Jag är riktigt nöjd.

Nu ska jag packa ihop lite kläder inför i helgen då jag ska vara hos pappa på Teg även skoluppgifterna jag ska göra. Sedan ta bussen dit. Jag orkar inte sitta här i min ensamhet ;p. Och jag har för mig att Elisabeth sa att hon och Irma skulle vara hemma idag. Men det återstår att se. Det är hur skönt som helst att veta att det är fredag idag och man bara kan ta det lugnt, ingen skola :) Ha en bra dag :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar