25 september

Idag har jag tagit det lugnt, åkt buss till Teg, gått promenad till och från Böleängskolan, fikat, gått i min gamla korridor, pratat lite om det finns möjlighet för att jag kan göra min praktik där m.m. Som ni ser är det en del saker, men det jag inte har rört är mina skoluppgifter. Är jag förvånad? Ne, inte direkt. Jag visste att det skulle bli såhär. Men jag har lördag & söndag på mig också. Så det är rätt så lugnt, men i alla fall.

Snart är det hockey, eller snart och snart. Om en timme :) Det ska bli roligt, jag ska dit med Elisabeth, Linda (Elisabeths kompis från Tranås), Irma & Isak.

Sedan hoppas jag också att Alexander kan höra av sig på något sätt, men jag tror inte att det blir av.
Jag missar Idol ikväll pga att jag ska se hockeyn, men jag får väl se programet på datorn ikväll när jag kommer hem.

Nu ska jag gå och kolla vad Irma håller på med, är barnvakt för tillfället. Ha en bra kväll :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar