27 september

Nu är jag på Ersboda och har nyss ätit hur god mat som helst, grillad fläskfilé med potatisklyftor och mammas hemma gjorda kantarellsås. Mums, det var verkligen jätte gott :)

Snart, eller om ett tag ska jag traska iväg till Moa, plugga lite och dricka te :) Trevligt värre.

Sedan ikväll blir det även att packa, jag åker ju till Östersund imorgon!!! :) Sedan vidare till Karlstad på tisdag, och på onsdag blir det att se FÄRJESTAD - DETRIOT. Hur coolt som helst :) Sedan blir jag nog kvar i Östersund till på lördag tror jag. Det är inte riktigt bestämt ännu.
Och jag hoppas vi kommer att ha de jätte roligt tillsammans, men det tror jag nog :) Om vi båda är på bra humör så kommer det bli toppen.

Nu ska jag plocka fram lite kläder så det går snabbare ikväll när jag ska packa. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar