27 september

Ikväll har jag som sagt pluggat med Moa, det blev en del pratande också. Trevligt värre, hade en del att prata om när hon har varit sjuk i en hel vecka nu, eller hon är fortfarande sjuk också. Så hade en del att berätta och jag hoppas att hon blir frisk snart också. Jonte satt brevid och fick ta del av våra samtalsämnen, men ifall han lyssnde så mycket det vet jag inte ;p Han satt mest fast framför datorn.

Nu tror jag att jag har packat klart, jag hoppas det i alla fall. En del kan jag inte packa förräns imorgon så jag tror jag har fått ner allting jag kan packa ner just nu i alla fall. Får väl se ifall jag glömmer någonting imorgon bitti, det skulle inte förvåna mig. Får skriva stora kom ihåg lappar :)

Nu ska jag gå en sista runda på internet, sedan krypa ner under täcket och sova :) Och imorgon slipper jag sova ensam :):):):). Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar