28 september

Jag sitter just nu och har svenska, vi ska skriva ett CV. Jag kan be Alexander hjälpa mig att skriva ett, för våran lärare är helt sämst. Hon förklarar jätte dåligt. Så jag fattar ingenting.

Ida har fått mig att börja spela Farmville... Jag kommer bli fast. Inte bra... Haha.

Det är inte länge kvar tills jag åker till Östersund nu, bara någon timme :) Jag taggar.

Nu ska jag klicka runt lite på internet, och snart slutar denna lektion. Grymt skönt. Då är det bara projektarbetes tid kvar. Då ska jag till rektorn och prata lite sedan vid halv 4 tiden måste jag gå in till busstationen. Skriver mer under bussresan ifall internet fungerar, och det hoppas jag verkligen. Annars har jag tagit med mig flera Sex and the City avsnitt som jag kan se :)
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar