28 september

Jag har inte fått igång internet förrän nu.. Så mina gubbar på farmville dog typ. Illa.
Det är riktigt illa till och med att jag ens håller på med det. Tack IDA! åhh... haha :)

Ja, bara 2 timmar kvar nu då, sen blir det att gå till lägenheten. Och sitta och vänta på Alexander, jag hoppas att jag slipper vänta allt för länge på honom. Det beror också på hur lång tid det tar för mig att gå dit. Jag kommer fram kl 10 och hans träning slutar kl 10. Och då ska han jogga ner, duscha och köra ifrån Brunflo till stan. Hoppas att han skyndar sig för min skull :)

När jag gick till busstationen idag så blåste det jätte mycket det SNÖA och även hagla. Hur sjukt som helst. Hur kallt som helst var det också, riktigt höstväder usch och fy.

Nu ska jag klicka runt på internet medans det fungerar :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar