2 oktober

Jag har nyss varit och handlat. Alexander sa åt mig att köpa mig något gott till ikväll, och det blev chips och dipp :) Åt det bara för någon kväll sedan också, men då fick jag inte så mycket för att Alexander vräker verkligen i sig dippen. Ikväll får jag ha den för mig själv :) Men det hade inte gjort något ifall Alexander kunde vara hemma.
Jag är trött som ett as fortfarande, fast jag har typ sovit hela dagen idag. Men det är inte så konstigt när min sömn har varit jätte dålig de senaste dagarna sedan helt plötsligt får man sova hela natten + lite till. Då blir det nästan så man har sovit för mycket.

Nu tänkte jag vara snäll med älskling och diska, har ändå inget annat för mig och det är 40 minuter innan idol böjar. Ha en bra kväll, Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar