30 oktober

Gårdagens tur på skriller på ishallen har gett sina spår, har ont i hela kroppen idag ;p Det är illa att man är så grymt otränad :p Men roligt det var det verkligen.
Dagen har jag alexander och hans vän spenderat på Boda borg, hur kul som helst var det :) Vi var inte så jätte duktiga på att klara av banorna men roligt hade vi i alla fall. Vi fick med oss 3 stämplar i alla fall, en svart en röd och en grön. Fast den gröna var på lite fusk ;p

Ikväll har jag varit i Järpen och sett på hockey, jag hade hoppats på att få se Alexander spela men så blev det inte, så han kommer väl inte att vara på allt för bra humör när han kommer hem. Matchen var nog den tråkigaste hockeymatch jag någonsin sett om man ens kan kalla det hockey.

Nu längtar jag bara tills älskling kommer hem så han kan göra sitt jobb och att vi sedan kan lägga oss i sängen och mysa.
Nu ska jag kolla ifall det finns någonting att se på TV. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar