31 oktober

Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon, jag sov till 12.30 det var riktigt skönt. Och det gjorde inte så mycket heller för jag visste att Alexander inte skulle vara hemma. Utan han åkte iväg till Kramfors vid 8 tiden imorse. Så jag vaknade av flera pussar imorse men somnade om lika fort igen.
Vid 2 tiden åkte jag in till stan för att kika lite och det blev lite shopping då också. Det är så himla bra att Gina har öppnat här också för här finns då allting kvar som är slut i Umeå. Så jag inhandlade halsduken jag var ute efter i Umeå men tog slut på några sekunder typ. Så en svart halsduk blev det jag köpte även en skjorta/blus därifrån som också tog slut hur snabbt som helst i Umeå. Sen gick jag in en sväng på Bik Bok också och där hittade jag ett par lack liknade leggings som jag har varit sugen på att köpa men de tog också slut hur snabbt som helst i Umeå men här fanns det huuur många som hellst kvar. Så ett par sånna blev det också :)
Jag är riktigt nöjd över det jag köpt. Men några hundra kronor fattigare blev jag. Men det var riktigt länge sedan jag köpte något jag verkligen ville ha. Så det gör inte så mycket.

Gick även förbi affären och handlade lite gott till ikväll när jag och Älskling ska ha myskväll.
Och till middag blev det en kebabtallrik, mm riktigt god var den :).

Det känns riktigt tråkigt att åka hem imorgon, jag vill inte hem jag vill stanna här. Jag trivs hur bra som helst här. Och det känns riktigt surt att fara till skolan på måndag.. Jag har ångest.

Nu tycker jag att älskling kan komma hem, men det dröjer några timmar till. :/ Jag får hitta på något så tiden rinner iväg. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla klart på fotbollen i alla fall.
Ha en trevlig Halloween :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar