7 oktober

Jag såg hela OTH avsnittet inatt. Det var slut 01.01 försökte somna då men låg vaken en stund. Så jag har varit jätte trött idag.. Som tur var det inte allt för jobbiga lektioner idag så det var skönt.
Imorgon slutar jag typ halv 12, härligthärligt. Jag och Ida ska vara ambassadörer när 9orna kommer och hälsar på Barn & Fritidsprogrammet typ vecka 47&48 så imorgon ska vi på informationsträff och även prova kläder. Den träffen är kl 11 och efter det slutar jag eller vi :).
Men jag måste vara på stan tills kl 3 då jag har arbetsintervju. Kommer att vara drygt att gå runt på stan flera timmar men jag kan ju fara hem för det hinner jag ju men det känns bara onödigt.

Idag har jag och Alexander varit tillsammans i 2 ½ år. Grattis till oss :) Jag älskar honom riktigt mycket.

Nu ska jag göra lite skolarbeten. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar