7 oktober

Jag saknar min älskling :( Jag vill ha honom här nu. Troligtvis så ses vi inte förräns på lovet. Nog för att det inte är så länge kvar till det, men det känns som så.
Jag vill att han ska komma i helgen och det suger att han har träning på söndag annars hade det gått. Jag hade sett fram emot att det kunde ha blivit en helg han kunde komma hit till mig, men icket. Han måste träna. Det är inge fel med det, jag har förståelse över det men det känns tråkigt för det hade funnits en anledning till att åka till Umeå också pga att Östersund J18 lag kommer hit och spelar och Alexander filmar deras matcher när han har tid det ingår i hans jobb. Men han har sagt att hans hockey kommer gå före allt när det gäller filmningen osv så då får man acceptera det. Men jag taggar lovet :) Hoppas att det kommer att bli ett bra lov.

Nu ska jag vara duktig och göra lite skolarbeten, Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar