8 oktober

Kom typ nyss hem från stan och arbetsintervjun. Det gick hur bra som helst, vi satt och babblade om lite allt möjligt, skrattade och hade det trevligt. När intervjun led mot sitt slut så sa hon att hon skulle höra av sig i mitten av nästa vecka men sedan ändrade hos sig och sa
- men äsch, jag bokar in dig för instroduktionsutbildningen redan nu så vi ses nästa söndag kl 13.00.
Jag tror att det heter så, jag är inte säker, men någon slags utbildning är det i alla fall. Som jag ska gå på söndag 18/10 13-21, måndag 19/10 16-21, tisdag 20/10 16-21.
Efter det så vet jag helt säkert ifall jag fått jobb eller inte. Men det ser ljust ut :) Jag är glad =)

Skön dag idag, skapande verksamhet i 2 timmar imorse :) sedan FSF där min grupp redovisade en sak sedan så for jag och Ida och provade en hoodtröja som vi ska få tänk FÅ det är inte alltid man får någonting av skolan speciellt inte av Draggen, vi trodde på ynka t-shirtar så man blev chockad när man fick höra att det var en hoodtröja, fick lite information om när nästa möte ska vara och så var det fotografering...... Efter det slutade jag, så då gick jag omkring på stan en sväng och kikade lite grann, hittade inget speciellt. Gick mest runt för att fördriva tiden.
Ikväll ska jag ta tag i lite mer skolarbeten och även se Inlåst på TV kl 21 såg första avsnittet förra veckan och tyckte det var intressant så ska se ikväll också.

Imorgon börjar jag inte förrän 13.10 men ska vara på skolan vid 12 för att göra lite skolarbeten med Frida. Skönt med sovmorgon imorgon också :) Denna vecka har varit hur skön som helst, och imorgon är det fredag, veckan har bara sprungit iväg. Men jag klagar inte :)
Nu ska jag läsa lite bloggar innan det blir mat =) Pusshejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar