8 oktober

Det är massa störningar för oss så man kan inte se TV, så det blev bara att se halva avsnittet av Inlåst. Får väl kolla upp ifall det finns någonstans på internet så man kan se det.

Imorgon är det äntligen IDOL!!! Jag har längtat hur mycket som helst. Det är även en pappahelg i helgen så det blir att packa kläder osv ikväll även idrottskläder för vi har idrott imorgon, och jag har inte varit med på jätte länge typ. Det är illa, men det är pga att jag har varit borta sedan i måndags mådde jag inge bra och i tisdags var vi ju lediga. Men imorgon ska jag vara med :), Jag har endast två lektioner imorgon, riktigt skönt. Östersunds J18lag kommer ju och spelar i helgen så det kanske blir att gå till ishallen för att titta på någon match eller båda de möter både teg & björklöven.
Nu ska jag packa ihop lite kläder :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar