11 november

Jag har nyligen haft utvecklingssamtal som bara var onödigt som jag visste att det skulle vara, men tydligen tycker ena min lärare att jag har hög frånvaro på hennes kurs, hur kan det komma sig när jag endast har varit borta 7 dagar ifrån skolan sedan vi började efter sommarlovet och då har jag även varit ledig i en vecka. Så det är 2 dagar jag har varit sjuk men det är även anmält så jag har som inte bara skolkat från hennes lektioner, eller jag har inte skolkat överhuvudtaget så hon svammlar ju en massa. Sedan har min idrottslärare gett mig frånvaro på 3!! lektioner. Som jag vet att jag har varit på, så jag måste ta ett snack med honom på måndag så att han får ändra det.

Nu sitter jag här på Teg för jag ska som sagt jobba idag men det är inte förrän 12.45 men orkade inte gå på stan tills dess eller fara till Ersboda så jag gick till Teg. Nu funderar jag på att sova ett litet tag i alla fall vila, så jag orkar med att jobba för jag är jätte trött.

Igår hade jag och Moa jätte trevligt, vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Jag hade även med mig Ben & Jerry´s som var hur god som helst som vi tryckte i oss :)

Nu ska jag lägga mig och vila, ha en bra dag idag :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar