10 november

Idag har det varit en riktigt seg dag, jag har varit jätte trött men som tur var så slutade jag tidigt :) Och nu har vi 2 dagars ledighet och det är för att vi ska ha utvecklingssamtal och jag ska ha mitt imorgon. Sedan ska jag jobba både imorgon och på torsdag så riktigt ledig är jag inte. Men ledig från skolan är jag :)

Vi var bara 5 stycken på skolan idag från klassen, eller Emelie dök upp där ett tag men for lika snabbt. Så mer än halva klassen var borta. Jag snodde även en bild av Ida, ett klasskort på våran STORA underbara klass som jag tänkte visa :)
Och på tal om klassen så tog Elina körkortet idag, stort grattis till henne!!
Nu vill jag att maten ska vara klar, jag är grymt hungrig. Det tråkiga är att maten inte ens är påbörjad.. Efter jag käkat ska jag till Jonte för att vara med Moa :) Nu blir det tillbaka till min kära farm på facebook (jag vet att det är töntigt men jag är beroende..jag skyller fortfarande allt på Ida) Pusshej
Det här är då BF3BE och jag lovar vi fick verkligen kämpa med att
få dit alla så alla kunde vara med på kortet så detta är
första gången på 3 år vi är hela klassen på klasskortet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar