9 november

Det gick super bra på jobbet ikväll, men jag känner mig inte alls lika glad efter detta pass som jag brukar vara. Fastän detta var mitt bästa pass någonsin, pengamässigt dårå. Men det är för att jag är riktigt trött och less, vill till min älskling men kan inte fara dit förrän nästa helg, det känns alldeles för länge kvar tills dess, men det är bara att hålla ut.

Idag åkte vi skridskor på skolan och jag kan säga att skolans skridskor SUGER ändå var dom nyslipade, jag kunde knappt åka för jag fick inget fäste i isen jag bara gled med mina fötter. Såg ut som värsta nybörjaren i början men tillslut lärde jag mig att åka på ett sätt som det gick bra på. Imorgon ska vi också åka skridskor och då ska jag försöka välja några mer slipade men det hördes som på alla som åkte idag att slipningen sög :p

Imorgon blir det inget jobb utan jag ska istället umgås med Moa :) Det ska bli roligt, vi har en del att prata om så det ska bli roligt. Sen vet man inte om samtalsämnena kommer att vara dom roligaste men det är sällskapet som räknas :)

Nu ska jag tröstäta lite Juleskum och se ett OTH avsnitt hade jag tänkt sedan sova. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar