13 november

Idag är det som alla redan vet, fredag den trettonde. Jag själv har inte varit med om några konstigheter. Har ni?
Dagen har flytit på bra, fastän jag sov jätte dåligt inatt jag vet inte hur många ggr jag vaknade tände lampan och klickade på mobilen för jag trodde att jag skulle kliva upp. Jag vaknade inte av att jag hörde något utan jag bara inbillade mig att klockan var så mycket att jag var tvungen att kliva uppp. Jag har nog blivit smittad av gubben min. För sånt här händer rätt ofta för honom. Det är riktigt roligt att sitta och lyssna på hans historier om att han klivit upp mitt i natten, klätt på sig, gjort iordning frukost men sedan när han skulle kolla på TV så märkte han att det inte var det programmet han brukade se när han käkar frukost och då kollar på klockan och ser att det är läänge kvar tills han ska upp. Han är gullig han :) Och det händer att han alltid hinner med att göra olika saker också.
Något som han också gör som är jätte gulligt som jag också kan ta och berätta om nu när jag lika väl har dragit upp konstigheter min kille gör och det är att ibland när vi har legat och pratat sent under kvällen och han sedan har somnat så kan jag vakna av att han pratar med mig fastän han sover.
Hoppas han inte blir sur på mig nu :), men jag tycker bara att det är roligt och gulligt :)

Nu under kvällen har jag bara sett på Idol som vanligt dårå. Jag tyckte faktiskt att Reza skulle ha åkt ut istället för Eddie, för jag är så grymt less på hennes engelska. Den är bedrövlig. Nästa gång MÅSTE hon åka.

Jag känner att jag måste sova, men jag känner mig inte tillräckligt trött. Så jag blir nog vaken ett tag till. Imorgon ska vi fira min lillasyster, Magnus, Maria och Tilde kommer på besök. Min syster fyller igentligen år på fredag men då ska hon till sin pappa så vi ska fira henne imorgon. Ifall Micke känner sig piggare, han är krasslig och känner sig inte allt för pigg men jag hoppas att han mår bättre imorgon.

Nu ska jag hitta på något att göra tills jag blir trött och kan somna. Hoppas ni har haft en bra dag idag, Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar