15 november

Helgen har bara sprungit iväg känns det som. Igår firade vi som sagt min lilla syster, 02.30 var klockan sist jag kollade på den..Det var trevligt, blandade känslor dök upp osv, inget jag vill dra upp. För det mesta var det bara trevligt.
Klev upp 9.00 idag för att fixa iordning inför loppisen osv, hela dagen har jag kännt mig som en zombie. Huvudet har bara yrat av trötthet. Men efter att ha spenderat 5 timmar på Folkets hus så var det dags att fara hem och det känndes verkligen som att man hade med sig lika mycket hem..
Här hemma har jag legat i sängen sedan jag kom hem, har sett de 4 senaste One tree hill avsnitten och jag älskar verkligen den serien.

I veckan ska jag och Ida vara ambassadörer och det känns bra för vi slipper en del lektioner då. :) Jag är nöjd för då kanske veckan går snabbare.
Imorgonkväll blir det jobba, känns tungt verkligen tungt men jag får ju pengar.
Nu blir det att sova, hoppas ni har haft en bra helg. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar