16 november

Hade cirkelträning på idrotten imorse, jag känner mig helt död i kroppen redan nu. Undra hur kroppen kommer att kännas imorgon då. Men jag kände mig riktigt duktig för jag tog i allt vad jag orkade i allt.
Nu sitter jag och har MBS snart lunch sedan kl 12 blir det att ta hand om 9orna som kommer och hälsar på. Känns inte så jätte roligt att visa skolan nu när den ser helt förjävlig ut, det regnar in så det står 2 stycken stora sophinkar i korridoren och idag luktar det även surströmming i HELA skolan. Inte så bra första intryck på skolan direkt. MEN den kommer bli bättre, snyggare och ja allt.
Nu blir det snart att äta potatisbullar till lunch, är inte alls sugen på det. Skriver mer ikväll efter jobbet ifall jag orkar. Ha en bra dag, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar