17 november

Dagen flöt på bra idag, vi hade ingen psykologi imorse så vi fick sovmorgon, det var riktigt skönt. Sedan efter det hade vi idrott men jag var inte med utan jag satt bara och kollade på, mitt knä värkte för mycket så jag kände att jag ville vila det. Efter det hade jag bara svenska sedan var det dags att ta emot 9orna och jag tyckte faktiskt att det gick mycket bättre idag.
Sedan slutade jag 14.00 och då gick jag runt på stan för att fördriva tiden tills jobbet skulle börja 17.00. Jag lyckades riktigt bra med det ;p Ikväll på jobbet har jag fått byta projekt 3 ggr det var lite drygt först började jag med att sälja sedlar och just när jag kommit igång så tar adresserna slut, så då fick vi byta till att sälja M-magasin och just när jag kommit igång där också så självklart tar adresserna slut och vi fick sälja Laga Lätt och då vi började sälja det så var det bara 1 timme kvar av passet och coacherna förväntade sig att vi skulle få iväg 7 ordrar på 1 timme. Det gick bra i början sedan när det var 20 minuter kvar så låg jag bara på 4, men sista 20 minutrarna fick jag iväg 4 till så jag var riktigt nöjd.

Imorgon är jag ledig, eller ledig och ledig kanske man inte ska kalla det men vi har fått tid att jobba med projektarbetet hela dagen. Så imorgon ska jag och Moa ta tag i "fakta delen" av vårt projektarbete då när vi ska fördjupa oss lite mer kring den organisation vi ska skicka pengar till.
Så ledig från skolan kan man säga att jag är i alla fall.

Nu ska jag klicka runt lite på Internet och förhoppningsvis bli trött så att jag kan sova. Hoppas ni har haft en bra dag :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar