18 november

Tog en sovmorgon imorse sedan ringde Moa vid halv 12 tiden då hoppade jag in i duschen sedan gick jag till Jonte där hon var. Jag började med att kolla igenom skolkatalogen lite snabbt som hon har fått hem och inte jag. Sedan började vi att hålla på med projektarbetet, där vi skickade mejl till 2 stycken personer som vi vet har varit i Kenya, och nu såg jag att jag redan hade fått ett svar från ena. :) Sedan bestämde vi lite olika saker. Jag tror detta kommer bli kanon bra :)
Sedan så satt vi även och snackade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt. Vi fikade också. :) Sedan frågade Jonte ifall vi ville följa med och ta svinsprutan och visst ville vi det, så nu är den gjord :) Själva sprutan känndes inte så mycket det var bara direkt efter jag fick jätte ont i min arm, nu har det mesta gått över men jag har fortfarande ont. Får se ifall jag ligger hemma med feber imorgon.

Nu ikväll har jag inga speciella planer, blir bara att ta det lugnt. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar