18 november

Jag har världens bästa pojkvän jag är så otroligt lycklig över att jag har honom. Han betyder så grymt mycket för mig och det har han gjort sen dag ett vi träffades som är ett antal år sedan nu. Han är speciell, han får mig alltid att le.. Jag saknar han varje dag då vi är ifrån varandra och längtar hur mycket som helst efter honom. Jag ser fram emot alla tillfällen jag får vara med honom. Jag är riktigt glad över att vi blev tillsammans och inte valde att bara vara vänner som första gången vi höll på att bli tillsammans. Jag kände mig så speciell när han höll mig i handen inför sin familj första gången jag var hos honom och det blev vi. Jag kommer ihåg första pussen så väl. Jag visste direkt att han och jag skulle passa ihop och hålla länge. Jag är helt säker på att han och jag kommer hålla ihop länge. Jag är inne på min älsklings apberget och kollar igenom en massa gamla diarium inlägg och jag blir helt varm i hela kroppen och så glad över att läsa allting riktigt roligt är det också :)
Detta är då ett ett gammalt diarium inlägg som Alexander skrivit.
Vilket lov!
Skrivet 2007-04-15 23.12. 22 ord
Kan inte bli bättre!
Har varit i världens (kanske) bästa stad, umeå, med världens (absolut) bästa person.
älskar dig, du är underbar!


Jag har även kollat igenom min gamla blogg och detta hittade jag då där.
Skrivet 2007-11-04 i min gamla blogg
mamma: vem är din bästa vän?
jag: alexander
mamma: men asså bästa tjej kompis?
jag: alexander sa jag
ju.

Jag tycker det är så ruskigt roligt att kolla igenom saker som man skrivit för jätte länge sedan. Då kommer gamla minnen upp och man märker hur jäkla bra vi har det tillsammans. Att vi trots allt 40 mil ifrån varandra ställer upp för varandra till 110% och har det så bra tillsammans som vi har. Jag tror på oss och det har jag alltid gjort. Jag älskar honom så otroligt mycket. Jag längtar tills milavståndet minskar till 0.

(en riktigt glad tjej under Alexanders match i Umeå 2007, andra gången vi träffades)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar