19 november

Imorse vaknade jag men dundrande huvudvärk, yrsel och illamående. Efter ett tag feber också. Och nu har jag sovit ett bra tag och nu känns det bara ännu värre. Moa ringde nyss också och det kändes bra att hon ringde för hon fick åka in till sjukan igår.. Jonte ringde mig igår kväll och berättade det. Nu mår hon bara lika dåligt som jag som tur är. Och hon lever, jag drömde hemska mardrömmar inatt.. Usch.

Nu ska jag snart ringa till jobbet och säga att jag inte kan jobba ikväll, det känns alltid som att jag ringer och sjukanmäler mig på torsdagar.. Aja, jag kan inte råför att jag blir sjuk/mår dåligt på 2 torsdagar på raken.
Sedan ska jag även packa väskan och sedan fara till pappa och hälsa på. För imorgon åker jag till Älskling hur jag än mår. Han är imun mot svinis så jag kan inte smitta honom med det i alla fall.
Nu blir det att vila lite till. Ha en bra dag. Fårse ifall jag skriver nå mer idag eller inte. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar