22 november

Jag har haft en kanon helg tillsammans med min älskling det är därför jag inte har uppdaterat något. Just nu är han på väg för att spela match och jag sitter här alldeles själv i lägenheten. Jag ska snart dra mig in till stan för att kika i de affärer som är öppna sedan tänkte jag även köpa med mig en subwaymacka till den långa bussresan hem, som alltid är den drygaste. För man vill ju inte hem.
Jag kanske ska göra min praktik här i Östersund efter jul då får jag vara här hos min älskling i 2 månader. Hoppas bara att jag och Moa har kommit hyfsat långt med vårt projektarbete och allt sånt så att det går bra att jag är här.

Nu ska jag packa ihop alla mina saker som jag har lagt ifrån mig i hela lägenheten. Jag saknar redan min älskling hur mycket som helst, men förhoppningsvis är det inte allt för länge kvar tills vi ses igen. Får se ifall jag får igång Internet på bussen för då kanske jag slänger iväg ett inlägg till idag. Annars kanske jag skriver något ikväll. Hoppas ni har haft en bra helg :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar