3 november

Denna skoldag har gått otroligt snabbt. Just nu sitter jag i en datasal och väntar på Elina som ska ha utvecklingssamtal sedan ska vi gå på stan tillsammans. Jag börjar jobba kl 5 så det är länge kvar.. Sjukt drygt.
Dagens humör har varit likt det igår, trött och less och orkar inte med någonting.. Känner mig rätt så hängig också, förskyldning på g tror jag. Känns inte bra.
Imorgon så ska vi börja 30 minuter tidigare för vi ska lyssna på något föreläsning i Aulan om droger, för det förekommer visst mycket sånt på våran skola nere i källaren. Sedan har jag lunch sedan pss resten av dagen men då får vi fara hem och jobba för vi håller på att läsa en bok. Så det kommer att vara en riktigt skön dag imorgon. Resten av dagen måste jag plugga gärnet på psykologin och även göra klart en del arbeten. Drygt men något som verkligen måstes göra.
Nu ska jag klicka runt lite på internet har jag tänkt för att hitta litte fakta om personliga assistenter osv, ett arbete vi håller på med på MBS:en. Vi har den lektionen nu, men ingen lärare så jag sitter helt själv här. Men jag har ändå inget bättre för mig, och kan inte åka hem.
Nu ska jag vara duktig och göra lite nytta. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar