3 november

Det gick riiktigt bra för mig ikväll också, jag är så stolt över mig själv :). Jag skulle sälja Fyrklövern, Gammaldags Jul. Jag har bara hört en massa negativt om det att det är jätte svårsålt osvosv.
Och det var det också... Första timmen hade jag inte sålt någonting. När det var 40 minuter kvar innan rasten hade jag sålt 3 st, och när det var ca 30 min kvar innan rasten så kom en coach in och skulle lyssna på ett samtal och sedan kommentera det. Jag fick då höra vad jag skulle göra bättre, vad jag skulle tänka på osv. Första samtalet när han gått så fick jag sälja hur nöjd som helst blev jag sen hann jag med en till också innan rasten så jag låg på 5 stycken innan rasten. Och när man nått upp till 5 så höjs även provisionen så jag hoppades på att jag skulle få sälja mycket mer. Efter rasten satte jag upp ett mål det målet var att jag skulle sälja 10 stycken. När det var 10 minuter kvar hade jag sålt 8 st och då trodde jag att det var kört, men icket på mina TVÅ SISTA samtal så fick jag sälja så jag nådde mitt mål att sälja 10 st och då summan på min provision ikväll blev 400 kr alltså 100 kr timmen blev det då. Är så grymt nöjd! Sedan fick jag beröm av en annan coach som kom in i rummet och tänkte fråga ifall jag kunde jobba imorgon också och då hörde han ett samtal som jag hade och efter jag lagt på så sa han: OJJ vilken power vilken energi du har. Och ändå så tackade kunden nej.. haha, då kan det inte ha varit något fel på mig i alla fall. Jag är så otroligt nöjd över detta jobb (än så länge) det passar mig perfekt. Vi får bara se hur länge det håller :)

På tal om något annat nu så tog min älskling vaccinationssprutan mot svinis igår, och han fick feber stackarn. Men den ska tydligen försvinna imorgon.
Imorgon så ska jag även till papi och hälsa på, jag ska också följa med till badhuset och kolla på när irma och jag tror isak också när dom simmar. Anci (min faster) är även och hälsar på, så det ska bli roligt att träffa henne också.
Nu ska jag leta fram några kläder att ha på mig imorgon (jag är så duktig att jag gör det kvällen innan så slipper jag stressa på morgonen för att leta kläder) sedan blir det att sova. Hoppas ni har haft en bra dag idag :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar