4 november

Nu är jag hemma på teg efter en riktigt kort skoldag, började 9.30 och slutade 11. Det ända vi hade idag var att vi skulle lyssna på en föreläsning, som förövrigt var hur bra som hellst. Man satt och skratta hela tiden. Det var inte ett sån där tråkig föreläsning ba "det är jätte farligt att använda droger, gör det inte". Utan han som berättade hade då självklart tagit droger själv i yngre ålder men lyckas komma ifrån det. Och han berättade vad som hände med kroppen och vad allt berodde på osv. Sen använde han så mycket exempel och vågade bjuda på sig själv. Jätte intressant föreläsning faktiskt.
Nu ska jag snart ta tag i pluggandet ska BARA kolla runt lite på internet men senast kl 1 så ska jag sätta mig och plugga har jag bestämt. Ha en fortsatt trevlig dag :) Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar