5 november

Nu ikväll har jag myst runt i min nya tröja, alla hoodtröjer är ju så grymt sköna när dom är nya. Denna är även lite stor på mig, vilket gör den ännu skönare :). Har även suttit och diskuterat och pratat mycket med mamma ikväll det var länge sedan vi satt och gjorde sånt så det var riktigt roligt, nog för att ämnet var tråkigt eller dystert rättare sagt så var det trevligt. Så nå mycket psykologi pluggande blev det inte, men det känns som att jag kan det ändå. Men bara för det så kommer det bli som förra gången.. Men det vill jag verkligen inte. Så jag ska läsa igenom det lite nu sedan har jag sovmorgon imorgon så jag hinner läsa lite imorgon också. Men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra.

Nu måste jag packa ihop kläder till i helgen, ska även spela beach volleyboll på lördag med dom som också var funktionärer i somras, vi ska ha en återträtt så det ska bli trevligt, efter vi spelat volleyboll så ska vi bara umgås äta gott osv :)
Men nu dags att packa sedan läggdags :) Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar