7 november

ÅH, så förbannad jag är. Min mobil har svikit mig totalt nu, och jag som hade hoppats på att jag inte skulle behöva köpa en ny mobil förrän efter jul. Men nu är den helt svart, man kan skriva in pin-kod som vanligt, dom där händerna dyker upp men sedan har min mobil disko ett par sekunder sedan stänger den av sig. ÅHHHHH!!!! Och mobilen jag skulle få låna fungerar inte längre, och den andra är helt spårlöst försvunnen... Vilken tur jag har idag. Mitt humör blev bara sämre nu efter nattens svek. Men ett förlåt har jag fått höra i alla fall.
Alexander om du läser det här så kan jag säga redan nu att jag kan nog inte höra av mig till dig pga av att jag inte har någon telefon, men ifall jag lyckas få tag i en så ringer jag.
Pappa ropade nyss att telefonen som jag skulle få låna fungerar. MIN DAG ÄR RÄDDAD!
Nu ska jag klä på mig, packa kläder till ikväll och gå och lägga mig och vila och om ett tag ringa Alexander. Ha en bra dag idag, fårse ifall jag slänger iväg något inlägg ikväll :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar