8 november

Gårkvällen sög, det som enda som var roligt var när vi spelade beach på Iksu, sedan på kvällen var det hur tråkigt som helst. Så jag & Petra drog till Emil och såg på fotboll med han, Samme & Fredrik. Det var helt okej, dock så drog jag redan vid 11, jag var hur trött som hellst ;p

Idag så var jag och kollade på Isaks (min lille bror) träning på Dragon typ kl 10. Sedan for jag och jobbade sedan när jag kom hem blev det att fira pappa :) God mat och tårta på det. Mums. Nu är jag hur trött som hellst så det blir att sova snart, riktigt skönt men måste se Ensam mamma söker först. Imorgon väntar det ett ispass på idrotten sjukt kul, men det tråkiga är att vi kommer att spela bandy... Mindre roligt. Men jag får ju åka skridskor. Sedan väntar ett kvällspass på jobbet. Också mindre roligt, hoppas bara på att jag får sälja något roligt och att det går bra. Idag gick det sådär på jobbet.

Nu blir det att packa idrottskläder sedan se Ensam mamma söker sedan sova. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar