18 december

Grymt skönt med lov nu kan jag säga :)
Julavslutningen var helt okej, inte den bästa men helt okej. Sedan åt jag tomtegröt sedan gick jag in till stan med Elina sedan var det dags för Hagakampen som var ett stort skämt, dom skämde ut sig totalt, introt sög, klacken sög, alla grenar sög, speakern sög man hörde ingenting. Ingen stämning alls från Bräntis sida. Haga var grymma. Dom vann detta år också. LG´s gullebarn svek honom rejält.

Sedan efter Hagakampen gick jag in till stan och fyndade rejält, 3 stycken bh för 149 kr :)
Sedan när jag kom hem så tog jag det lugnt, sedan lagade jag mat, sedan gick pappa iväg till ishallen runt halv 6 sedan dess tills nu så har jag passat Isak & Irma. Ikväll blir det bara en lugn kväll, är hur trött som hellst. Så det blir nog en tidig kväll.

Nu ska jag gå ner, och jag får se ifall det blir någon mer uppdatering denna helg, för vårt Internet är paj, så det fungerar bara ibland. Vi får se, annars så återkommer jag på söndag då jag är på Ersboda igen. Ha en bra kväll & helg :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar