19 december

Detta har varit en lång dag känns det som.
Jag har varit barnvakt åt 5 stycken barn under ca 2 timmar. Sedan från halv 6 har det varit två stycken, är fortfarande barnvakt men nu sover de så sött :). Jag & Irma lagade middag tillsammans, det blev tacos riktigt gott blev det. Sedan har jag handlat med Ica kort idag, jag känner mig så vuxen :) Haha. Sedan ikväll började vi se Ronja Rövardotter, men Irma tyckte att början var så hemsk så vi bytte till Alla vi barn i Bullerbyn. Så då satt vi alla tre i min säng, myste, åt godis och drack julmust :)
Jag själv är hur trött som helst, så det blir verkligen en tidig kväll hoppas bara att jag somnar tidigt då också.
Nu är även Alexanders julklapp nästan fixad, känns bra. Nu har jag bara ett antal kvar.. Men jag och Marcus ska gå på stan på måndag så då får vi försöka fixa de sista. För det är julklappar som vi ska köpa ihop, och jag ska tydligen betala dom (bara för att jag har sååå mycket pengar nu ;) haha nästan i alla fall) och så ska Marcus betala mig efter jul ;d

På onsdag blir det även Lilla Julafton hos pappa, tänk det är bara 5 dagar kvar till julafton :)
Nu ska jag klicka runt lite på Internet innan jag går ner och lägger mig och kollar på TV. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar