23 december

Igår hade jag fullt upp hela dagen.
Jag och Moa skulle vara på stan 10.15 för att träffa en tjej som har varit i Kenya. Det var jätte roligt att få höra om hennes resa, och vi fick mycket hjälp. Det kändes bra, vi satt och snackade i 1 timme :)
Sedan gick jag och Moa på stan, och då köpte jag även den svarta kjolen :)
Sedan när jag kom hem så åt jag och började slå in julklappar, sedan var det att åka in till stan och hämta ut en julklapp och sedan jobba.
På jobbet gick det jätte tungt, jag fick sälja bantningpiller, skit kul. Mitt lag vann i alla fall 50 kr var, för vi sålde bäst. Så lite positivt var det i alla fall att jobba igår. Men för mig gick det skit..
Sedan när jag kom hem, hade jag världens huvudvärk, så jag åt middag, fixade lite saker sedan somnade jag direkt.

Idag håller jag på att göra det fint i mitt rum för det 347234 gången känns det som. Men idag MÅSTE jag bli klar. Ikväll är det lilla julafton hos pappa :) Så jag inviger den svarta kjolen redan idag, till det har jag ett rött linne och lackleggings, så lite julfin är jag allt :)

Nu blir det att återvända till att städa rummet, skriver mer ikväll då jag berättar vad jag fått i julklapp :) Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar