Under dagen idag gick jag som sagt på stan med broder (och hans vän ett tag) och nu är alla julklappar fixade förutom en. Så jag är nöjd, den sista ska jag köpa imorgon, jag vet även vad jag ska köpa så det blir lätt.
Jag köpte även en rosa kjol till mig själv från H&M, endast 50 kr kostade den, jag är sugen på att köpa den svarta också. Tar kort och visar imorgon.

Sedan ikväll så har jag jobbat, det gick väl sådär. Hoppas det går bättre imorgon.

Imorgon på morgonen ska jag träffa en brud tillsammans med Moa och prata lite grann om Kenya, till mitt och Moas projektarbete.

Min älskling har förövrigt skaffat facebook nu även fast han sa att han aldrig någonsin skulle skaffa det. Han är rolig han :)

Nu blir det att sova, hoppas bara att jag somnar då också. Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar