9 december

Hemkommen från jobbet är man nu också sen ett tag tillbaka. Det blev tomtegröt till middag idag, mums :) Det gick helt okej på jobbet ikväll, jag ska inte klaga. Det var rätt så roligt för de 3 första jag ringde till ville alla köpa mitt paket, så jag låg på 100% efter 3 samtal. Kände mig riktigt stolt då. Men sen gick det väl i vågor hela kvällen.
Åh, nu blev jag lite sur, jag hade tänkt se Paradise Hotel nu, men det är tydligen nå fel så det avsnittet läggs inte in på Internet förrän imorgon :(

Imorgon så startar dagen bra med julpyssel och sedan FSF sedan efter lunch så blir det en låång plåga när jag har min favorit lärare två lektioner efter varandra :):) Sånt är riktigt roligt.
Nu blir det sängen, Godnatt :)

1 kommentar:

  1. Jag blev också värsta besviken, dom måste lägga upp avsnitten ikväll ;)

    ses i möran

    SvaraRadera