10 december

Denna dag har varit riktigt skön. Pyssel imorse då satt jag och gjorde julkort :) Sedan FSF där vi håller på med en uppgift och ska redovisa imorgon. Sedan hade vi PSS då våran kurator pratade hela lektionen om hur hon jobbade osv det var nog den bästa PSS lektionen vi haft, förutom att alla blev förbannade på Daniel. Men han hade verkligen fel och han kunde inte inse det. aja. Sedan var det dags för ARB och där snackade vi en liten stund sen sa vi att vi ville fara hem och jobba och då fick vi göra det. Sjukt nice.

Sen ikväll har jag jobbat, det känns som att jag inte gör någonting annat än går i skolan och jobbar... Jag är då riktigt glad över att det finns sjukt mycket trevligt folk på jobbet som gör så man orkar jobba och gör så att passen går mycket snabbare.

Imorgon är det Idol final, jag taggar till TUSEN!! :)
Nu blir det att försöka sova så jag orkar med morgon dagen, men jag har jätte svårt för att somna..Hoppas det går bättre ikväll :) Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar