Mobil

Min mobil har som sagt lämnat mig så just nu använder jag pappas gamla mobil. Jag ska köpa en ny mobil efter jul och har kollat in några på Internet och just nu så har jag fastnat för 2 olika mobiler.
Detta är ena mobilen som jag har fastnat för, jag gillar modellen och jag själv tycker att den är snygg, jag har dock ingen erfarenhet av LG mobiler. Så jag vet inte hur bra den är eller märket är. Det står antingen mellan denna rosa eller en röd i samma modell.



Sen har vi denna mobiltelefon som jag tror jag gillar lite mer än den andra faktiskt men jag kan ändå inte välja vilken jag vill ha. Den här är ännu snyggare och det är touch. Jag gillar touch mobiler. Och det står mellan den rosa eller den svarta. Och det är en samsung mobil, och märket samsung har jag haft förut.


Jag är riktigt osäker på vilken mobil av dessa det kommer att bli, för jag kan inte riktigt bestämma mig. Men sen vet jag inte heller om det ens blir någon av dom här mobilerna. Priset på dom här mobilerna ligger mellan 1100-1300, det beror på vilken affär man köper dom på. Men dom ligger på ungefär samma prisklass.
Om ni vet någonting om något om dessa mobiler så vore jag glad ifall ni kunde berätta det :) Både positiva och negativa saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar