11 januari

Skoldagen var helt okej idag, kunde dock ha sovit en timme längre imorse..
Jag har skrattat och mått hur bra som helst idag :) Moa kom till skolan också efter lunch och det var riktigt roligt att träffa henne :) Vi satt och babbla på en massa som vanligt, satt och fnittra osv :) Vi är ju känd som fnittermajjorna i klassen :)

Moa den jäveln har tatuerat sig igen och när jag fick se den så blev jag bara ännu mer taggad på att göra en till tatuering, funderar på ett litet hjärta faktiskt, vet dock inte vart..

Snart börjar även Paradise Hotel, som jag har längtat. Det suger att de bara visas på måndagar & tisdagar nu för då efter tisdagsprogrammet så är det nästan en vecka kvar till nästa..

Nu blir det att packa idrottskläder till imorgon då jag har min kanske livs sista idrottslektion... Sedan PH, Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar