12 januari

Alltså facebook måste ju verkligen avsky mig... Samma problem idag igen. Kul!

Annars så har dagen bara bestått av film och skratt känns det som :). Efter skolan gick jag en sväng på stan, köpte lite nödvändiga saker som hudkräm x 2 ena hudkrämen verkligen älskar jag, den luktar så otroligt gott, Nivea Happy Time heter den, sedan hittade jag en väska på Gina för en billig peng, endast 49 kr. Riktigt nice tycker jag att den är, och så köpte jag även en börs på Gina för 99 kr, riktigt cool är den allt, rätt så annorlunda också, det gillas. Kameran fungerar inte just nu så jag kan tyvärr inte visa några bilder på det jag köpt.

Jag är verkligen i behov av en ny väska, en lite större väska men inte allt för stor. Jag hittade en på Lindex hemsida som jag hoppas verkligen finns i butiken så jag kan kika på den och förhoppningvis köpa den också.

Lindex Shop Online - Väska

Ikväll är det Paradise Hotel igen, nicenice. Sovmorgon imorgon, sedan fika och snack om praktiken osv sedan slutar jag :) Detta känns som en riktigt ovärd vecka, för att vi inte gör någonting. Men dagarna går snabbt och det är bra, för då blir det snabbt helg och till helgen åker jag tillbaka till Alexander, jag längtar.

Nu ska jag prova försöka logga in på Facebook igen, hoppas det fungerar nu. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar