17 januari

Bussresan igår kändes riktigt lång och dryg, men det var skönt att det inte var mycket folk på bussen. Jag satt själv hela resan, det var riktigt länge sedan det hände.
Igår när jag kom fram så åkte vi till Frösön för att Alexander ville visa lägenheten utifrån, och jag ska nog kunna trivas där :)

Idag så väcktes jag och Alexander av Tina, hon ringde både på Alexanders och min mobil, men klockan var vid 11 så det var rätt så lugnt :) Redan kvar i 12 så hämtade Jannike oss för då skulle vi iväg till Vapland och köra/åka skoter :) Så det var snabba ryck imorse. Så idag har åkt skoter med Elias (han körde), jag fick även åka bakom Tina, sedan har jag & Alexander busat med Elias i snön.

Just nu är Alexander och tränar och jag har just käkat, nu blir det att packa upp mina kläder, skriva klart mina mål för APU´n, diska, sedan blir det att slappa och kolla på TV och ladda för den kommande veckan, spännande ska det bli. Hoppas att det fungerar bra.

Nu blir det att packa upp mina kläder, pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar