21 januari

Snart är första veckan på Mimergården avklara.
Första timmarna första dagen var jag jätte spänd, allting kändes konstigt, men som tur var så släppte det under dagen och det blev bättre och bättre. Redan andra dagen så kändes allting mycket bättre, jag kunde vara mig själv och även slappna av. Jag kan också alla barn/ungdomars namn i klassen.
Dock har jag mycket svårt att förstå vad de säger till mig i och med att de inte kan prata, det är bara en i klassen som kan prata men ibland är det rätt så svårt att förstå vad han säger för han säger bara ett fåtal ord aldrig en hel mening.
Jag känner att jag har kommit in i gruppen riktigt bra, och man får sig ett gott skratt varenda dag. Alla är så goa :) Jag trodde att det skulle vara jätte jobbigt för mig att jobba med barn/ungdomar med funktionshinder/handikapp men jag trivs jätte bra med det och allting bara flyter på dock så måste jag verkligen lära mig teckenspråk.
Jag ser verkligen fram emot de kommande veckorna. :) Jag skrattar hela dagarna långa.

Imorgon blir det att fara på badhuset och bada och sedan hördes det som att det skulle bli något utflykt också. Trevligt :)

Här hos Alexander trivs jag också jätte bra, allting känns ba bra :) Just nu är han och tränar och jag ska laga maten så den är klar tills han kommer hem vid 7, det blir tacobiffar med avokadoröra, det var riktigt länge sedan jag åt det så det ska bli gott :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på TV tills det är dags att börja laga mat, jag har redan gjort iordning allt, det är bara biffarna som ska rullas och stekas sen är maten i princip klar. Pusshej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar