25 januari

Helgen har bara sprungit iväg känns det som, i fredagskväll satt jag och Jannike och gäspade igenom hela Alexanders match. Man blir rätt sliten efter att ha varit på badhuset i 2 timmar för att sedan fara på utflykt och åka skrana, eller madrass som det heter här. Alexander satt på bänken den matchen i alla fall och dom förlorade.
Sedan lördag under dagen gick jag på stan, köpte ett linne på Gina och sedan lite behövliga saker från H&M. Sedan gick jag och Alexander till hans mamma för att vara med Elias och äta. Sedan vart det lite TV tittande och både jag och Alexander somnade innan 11 det var skönt.
På söndag var det 3-års kalas i Vaplan, Elias fyllde år. Där åts det tårta och lektes lite. Sedan vid 2 tiden åkte jag och Alexander till ishallen för att Alexander skulle filma A-lagets match. Dom sög och det var en rätt så tråkig match. Vi kom väl hem vid 7 så då gick vi och köpte varsin kebabtallrik till middag. Såg på Tv och bara tog det lungt, eller jag tog det lungt medans Alexander jobbade vid datorn.
Sen var helgen slut.

Jag sov jätte dåligt under natten och det har resulterat med att det inte har varit någon bra dag idag. Tur att det var en lugn och skön dag, dagen avslutades med att vi såg på Ice Age 3. Alla eleverna går runt och snorar och hostar, jag hoppas verkligen inte att jag blir smittad.

Alexander är på träning nu, och kommer väl hem vid 11 tiden.

Nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på Erik Grönvall :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar