4 mars

Oj, nu har det hänt mycket på kort tid känns det som. Jag har inte haft någon alls tid åt bloggen.

Hela helgen spenderades i ishallen för att hjälpa Alexander, det gick riktigt bra. Sedan har jag städad rätt så mycket också. För i söndags tog vi vårt pick&pack och flyttade till andra sidan sjön, Frösön. Vi har fått till det riktigt fint, dock så ska hela lägenheten målas om, och sen ska saker upp på väggen annars är allt i sin ordning :)
I måndags så sjukanmälde jag mig från praktiken för att jag kände mig helt slut efter helgen så då blev det en shoppingtur med Alexander & Jannike. Soffbord & Tvbord blev det och duktig som jag är så skruvade jag ihop allt. Det blev super fint.
I tisdags efter praktiken så fick jag feber så jag låg däckad i sängen hela kvällen förutom när Alexander tvinga med mig ut för att gå till affären. Sen däckade jag igen. Men när jag vaknade igen på onsdag så var jag pigg igen, dock så har jag fortfarande ont i halsen.

Praktiken flyter på bra, satan vad jag kommer att sakna alla. Det kommer att göra ont att lämna dom.

Imorgon blir det Sundsvall, Ikea och sedan se Sundsvall - Björklöven. Det ska bli roligt :)

Nu ska jag gå till tvättstugan och börja plocka ihop all ny tvättad tvätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar