8 mars

I fredags blev det som sagt Sundsvall, Ikea och hockey. Dock så blev det bara en snabbis på Ikea så jag hann aldrig kolla på något åt mig själv. Förhoppningsvis så får jag åka dit snart igen.
Hockey var verkligen en rysarmatch, riktigt bra var den. Dock så förlorade Björklöven.
Efter det väntade en lång hemresa. Var hemma vid halv 12.

Lördagen och söndagen blev slapp dagar, jag och Alexander såg Sommaren med Göran i lördagskväll. Den var rolig. Annars så har vi varit på ishallen, jag har skruvat ihop sakerna Alexander köpte på Ikea och bara tagit det lugnt. Jajuste i lördags var jag och Alexander och jobbade. Vi hjälpte till att bygga läktare inför Storsjön Hockey Game. Så vi har inte legat på latsidan hela helgen.

Igår hade jag och Alexander varit tillsammans i 2 år & 11 månader, så nu är det mindre än en månad tills vi firar 3 år tillsammans :) Känns underbart ♥

Idag har jag legat i sängen hela dagen förutom när jag och Alexander gick och handlade och när jag lagade mat + åt. Och nu :)

Nu ska jag lägga mig där igen och se på hockeyn, Modo - Skellefteå och äta B&J :)
Nu tog även Modo ledningen, WOHO :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar