Jag har världens bästa pojkvän och det här året har haft världens bästa start på alla sätt och vis.
Jag känner att det här kommer att bli ett kanon år.
Jag och älskling firar 3 år tillsammans 7 april.
Jag tar studenten 10 Juni
Jag får vara med Alexander hur mycket jag vill, kanske bosätta sig i Östersund? vem vet.
Jag åker utomlands 2 gånger.
2 augusti - 12 augusti åker jag med pappa m. familj till Österrike.
8 september - 15 september åker jag till Turkiet med mamma m. familj + Magnus, Maria & Tilde.
Förhoppningsvis så jobbar jag på skolan där jag gjorde praktik under Juli månad också.
Sen blir det att försöka hitta något riktigt jobb också, men annars så känns allt toppen. Jag vet på sätt och vis vad jag vill göra. Inte vart jag vill jobba riktigt. Men med människor vill jag jobba i alla fall, praktiskt jobb. Jag känner att jag har koll på över vad jag vill med mitt liv efter studenten. Sen hur lätt det är att få jobb där jag vill är en annan femma.
Jag har ett stadigt förhållande, vi har det jätte bra tillsammans. Så jag vet vem jag vill vara med.
Jag kände att jag var tvungen att skriva av mig all glädje jag känner just nu. Jag mår toppen :)
Nu ska jag försöka sova i alla fall. Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar