29 mars

Igår vart en slapp dag, tog det bara lugnt. Var trött hela dagen men när jag gick och la mig på kvällen så gick det inte att somna, så resultatet av det har varit att jag har gäspat hela dagen idag och känner mig riktigt trött.
Efter skolan gick jag på stan en snabbis, och där fyndade jag en grå kavaj på Bik Bok för endast 99 kr. Det var halva, halva priset :) Riktigt nice, kan bli riktigt snyggt i sommar med en grå kavaj istället för en svart. Grått känns lite mer sommrigt. :)
Bara 2 dagar kvar i skolan sedan är det påsklov, grymt skönt.

Såg nyss bilder på facebook som min kusin har lagt upp på sin lilla son Elis. Han är jätte liten och super söt :) Tråkigt bara att dom bor i Stockholm..

På onsdag ska jag och Moa se film (projektarbete) och käka godis, trevligt :) Sedan på torsdag ska vi fika med Lorina. Det var hur länge sen som helst vi var med varandra alla tre så vi har mycket att uppdatera varandra med.
Sedan förhoppningsvis åker jag till Östersund på fredag morgon, annars blir det på söndag morgon. Vi får se, det är inte klart än, det beror på ifall Alexander ska fara och spela hockey eller inte.

Kort på kavajen kommer att dyka upp senare, kanske mina senaste köp också.

Nu ska jag snoka runt på internet lite, hejjss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar