Morgonmys med besök i sängen kan man aldrig tacka nej till.
Jag har då en riktigt go lillasyster. :) Det är bara vi hemma, alla andra var på vift. Jag vaknar av att det prasslar och små bankas på min dörr, jag är för trött för att kliva upp. Det fortsätter och tillslut börjar jag gå till dörren och då hör jag henne snabbt springa till sin egna säng. Sedan när jag tittar på henne så ligger hon där och fnissar.
Jag går på toaletten sen när jag kommer tillbaka till mitt rum så sitter hon där på en stol. Jag ber henne komma och lägga sig i sängen och sedan slår jag på TV´n och där ligger vi och morgon myser framför barnprogram. Riktigt mysigt.

Dagens planer är oklara, ska nog sitta en del med skolarbeten men vi får se. Det enda jag vet att jag ska göra idag är att prata med Alexander :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar